Wednesday, June 20, 2012

Christian Diori giveaway

Christian Diori nädala raames jagab Stellarium lugejatele ära eriti sensuaalseid kingitusi. Mida sina nendest endale ihkad?

Kas sulle meeldiks võita Dior Addicti uus lõhnaõli "Eau Sensuelle"? Pudelis on 100 ml ja see näeb nii šeff välja, et võta või kaissu ... Või soovid sa hoopis Christian Diori kolmest lauvärvide komplekti "Smokey Brown"?


Sa ei ütleks ju ära ka Dior Addict Extreme huulepulgast ja prooviksid hea meelega nende uut küünelakki? Kokku läheb loosi kuus eriti ekstreemset kingitust.

 Kuidas võita? Liitu Stellariumi Facebookiga SIIT. Kasuks tuleb, kui oled minu follower. Jaga seda linki enda facebookis/twitteris/blogis. Kirjuta Stellariumi Facebooki selle loo alla, millist Christian Diori kosmeetikat oled varem kasutanud ja kolmele õnnelikule loosin järgmisel kolmapäeval välja kaks Diori toodet. Kaunist kolmapäeva!
SHARE:

6 comments

  1. Tere, kas siis võib ka osaleda, kui pole midagi neist proovinud, kuid väga tahaks võita ja katsetada? :)

    ReplyDelete
  2. Diori tooted on nii luksuslikud ja head, mul on olnud parematel aegadel meigipliiatsid ja J´Adore lõhn- superhead tooted. Seoses sügava isikliku masuga ja lähenava sünnipäevaga oleks küll tore võita midagi luksuslikku. Dior- see ongi puhas luksus! Jagasin FB-s-
    Monika

    ReplyDelete
  3. Osalen hea meelega :D Lõhnaõli oleks tore!
    http://www.facebook.com/#!/ira.prokopkina

    Dior ise ei kasutunud))))

    irina.prokopkina@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Kahjuks pole ise veel ühtegi toodet proovinud, aga tulevikus tahaks kindlasti paari tootega tutvust teha, mille kohta olen siit informatsiooni saanud ja nüüd on selline tuhin peal, et tahaks kohe-kohe poodi minna :)

    Jagasin linki siin: http://paradiisimaja.blogspot.com/2012/06/midagi-uut-ehk.html

    ReplyDelete
  5. Lilia (60 a): Osalen mõnuga! Aastaid tagasi on mulle kingitud Dior`i multi-perfection kreem (Capture totale) ning selle purgike on mul siiani alles, sest ta on nii-nii täiuslik. Ja hetkel on mul olemas Dior`i huuleläige nr 157, mille ma endale eelmise aasta suvel ostsin ja millega ma ülirahul olen.
    Fortuunat ette tänades, L.

    ReplyDelete

Blogger Template Created by pipdig